Opzeggen lidmaatschap
Opzeggingen dienen vóór 15 april schriftelijk (per mail volstaat) te worden doorgegeven aan de ledenadministratie.
De ledenadministratie kan bereikt worden via ledenadministratie@schc.nl of via het postadres: SCHC t.a.v. Ledenadministratie, Postbus 72, 3720 AB Bilthoven.
Je opzegging wordt per mail of brief bevestigd en is daarmee definitief. Deze ontvangstbevestiging geldt als enig wettig bewijs.
Heb je na 1 maand geen bevestiging van je opzegging ontvangen, neem dan contact op met de ledenadministratie via telefoonnummer 030-2282700 (dinsdag en woensdag tussen 8:30 en 16:00 uur) of ledenadministratie@schc.nl
Opzeggingen anders dan via de ledenadministratie (bijvoorbeeld via een trainer, coach, manager, lijncoördinator, operationeel manager, bestuurslid etc.), c.q. aan andere mailadressen zijn niet geldig. De bewijslast dat er tijdig aan de ledenadministratie is opgezegd ligt bij het lid.
Uitstel
Weet je nog niet zeker of je lid wilt blijven, bijvoorbeeld bij studie of verhuizing? Dan is het mogelijk om schriftelijk uitstel te vragen tot 1 juli.
Geef hierbij duidelijk aan wat de reden is voor je verzoek om uitstel. Ook een verzoek om uitstel moet vóór 15 april zijn ingediend bij de ledenadministratie. Uitstel kan alleen aangevraagd en gehonoreerd worden in geval van verhuizing en in verband met studie.
De vraag om uitstel geldt alleen voor leden in de `A-leeftijd´ die in hun eindexamenjaar zitten.
Er wordt geen uitstel verleend voor andere redenen; bijvoorbeeld het afwachten in welk team je wordt ingedeeld.
Je verzoek om uitstel wordt per mail of brief bevestigd en is daarmee definitief. Heb je na 1 maand geen bevestiging van je verzoek ontvangen, neem dan contact op met de ledenadministratie, telefoonnummer: 030-2282700.
Zodra je een aanvraag voor uitstel hebt ingediend, vervalt mogelijk je plaats in het team waar je tot op dat moment hebt gespeeld. Pas wanneer je uiteindelijk besluit het lidmaatschap te behouden, wordt opnieuw gezocht naar een geschikt team.
Te late opzegging
Te late opzegging heeft tot gevolg dat de volledige contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd zal zijn. Daarom adviseren wij de opzegdatum strikt te volgen.
Restitutie contributie
De club ontvangt regelmatig een verzoek tot restitutie van contributie omdat de privé situatie van een lid is veranderd (bijvoorbeeld door verhuizing, blessure of zwangerschap) en het lid daardoor een deel van het seizoen niet heeft kunnen spelen. We wijzen je er echter op dat de club hiervoor niet verantwoordelijk is. Indien je tijdig, vóór aanvang van het seizoen, laat weten dat je niet in staat bent om te spelen, kun je niet-spelend lid worden. Hiervoor dien je een (dokters)verklaring te overleggen.